De voordelen van uw steun

De voordelen van uw steun zijn

• De stichting heeft een ‘Culturele ANBI’ status. Uw giften en donaties zijn daarom fiscaal aftrekbaar. Particulieren mogen in de aangifte inkomstenbelasting 1,25 keer het bedrag van de gift aftrekken. Ondernemingen die onder de vennootschapsbelasting vallen, mogen 1,5 keer het bedrag van de gift aftrekken in de aangifte vennootschapsbelasting.
  • Zichtbaarheid: Uw (zaken)relaties zien dat u actief bijdraagt aan de cultuur en economie van ons land.
  • Zichtbaarheid: Uw Braziliaanse (zaken)relaties zien dat u investeert in de samenwerking tussen Nederland en Brazilië, ook op cultureel front.
  • Jobim zelf was een filantroop, met name als het ging om de natuur. De thema’s in zijn muziek zijn veelal liefde en/voor de natuur. Door dit project te steunen vergroot u de bereikbaarheid van zijn muziek en haar boodschap: een duurzame en groene toekomst.
  • Het kick-off evenement van 10 september 2018 wordt een unieke en bijzondere avond voor u en uw (zaken)relaties.
  • Een (nieuw) interessant netwerk van Nederlanders en Brazilianen.
  • Vrijkaarten voor theatertournee.
  • Een uniek exemplaar van het album.

Hoe kunt u steunen

• Een (nieuw) interessant netwerk van Nederlanders en Brazilianen.
  • Vrijkaarten voor theatertournee.
  • Een uniek exemplaar van het album.

Het stichtingsbestuur van Stichting Bossa Nova bestaat uit

• Oscar Hefting – Voorzitter (Directeur bij New Holland Foundation, Project coördinator ‘Atlas of Mutual Heritage,’ lid van commissie ‘Fortifications Overseas,’ en Directeur bij Het Nederlands Vestingmuseum)
  • Wouter Dorhout Mees – Penningmeester (Chief Sales & Trade Marketing Perfetti Van Melle BV, lid van RvC Perfetti van Melle Nederland Holding, en lid van bestuur familiestichting)
  • Bernadette Kuiper – Secretaris (Oprichter/Directeur bij Impact Academy).